22.3.10

"İki nokta arasında" ben ve yaratımım: Bir radyo programı

Aşağıda yayınladığım radyo programı, Ankara TRT Avrupa FM stüdyolarında 15 Mart 2010 günü yayınlandı. Konuk olduğum programın adı "İki nokta arasında" ve beni programına davet eden, kayıtlarda benle birlikte sesini duyup, cümlelerini dinleyeceğiniz başarılı yapımcısının adı da Pınar Şenel. Sağolsun Pınar, bana söz verdiği üzere program kaydını yollarken sizleri düşünmüş ve her ara sohbetimizin ardından yayınlanan şarkıları kaldırmış. Tabii ki biri hariç, programın sonunda çocuklarıma armağan ettiği...

Ben her ara sohbetin genel başlığını yazdığım gibi, sözkonusu konulara dair kimi linkleri de ekledim aşağıda. İlgiliyseniz dinleyesiniz, merak ederseniz ardını araştırasınız diye...


Ankara, Festival, sergimiz ve "Sazak'ın Dikenleri"ne dair...

Sazak'ın dikenleri
Performans duyurusu
Performansa dair
İlk gösterim
"Video: BellekMekan" sergisine dair

Bana, sanata, open flux kavramına, biraz da günah çıkarmaya dair...

Göçmen olmaya ve bunu İsveç'te yaşantılamaya dair...

"İsveç Göçmen Dairesi'ne Açık Mektup"a dair...

İsveç Göçmen Dairesi'ne Açık Mektup
Basın Bülteni
Videoperformans
Hakkında basında yazılanlar

İsveç'te Türkiyeli göçmen olmak, olamamak ve "öteki"ye dair...

"Yeni göçmen" olarak bir ülkeye "Günaydın" demeyi seçmeye dair...

İsveç'e "Günaydın" demeye devam edip "köpek olmaya" dair...

"Günaydın"
Videoperformans
Hakkında yayınlanan bir röportaj

Matadorlara, hayvan öldürmeye ve kurban kılmaya dair...

Adalet, eşitlik ve koca bir kıtanın katline dair...

Irkçılığın barbi versiyonu ve ebeveynlere dair... (Çocuklarıma adanan şarkı.)

Son 57 saniye: Hoşçakalımız...

1 comment:

atolyekaraburina said...

Harika bir röportaj olmuş..Sesini duyunca çok duygulandım Hakan'cığım. Sıkı işler yapıyorsun.
Kutluyorum seni..Karaburun'da görüşmek üzere!
Deniz D.Susan
(kasabayı özlediğinde arada benim bloğa da göz gezdirebilirsin:
http://atolyekaraburina.blogspot.com