6.12.09

Cengiz Aktar'ın cevabı: "İlerde kullanmak niyetiyle kestim."

06 Aralık 2009 19:27

Sevgili Hakan Akçura,

Aşağıdaki metni her ne kadar bana hitaben yazmadıysanız da size bir cevap borçluyum. Yazıtla ilgili bölüm sansür değil, Vatan'da böyle bir uygulama yok. Ama tam olarak otosansür de değil. Yazılarımı yer hesabı yapmadan yazarım, ardından yerim ölçüsünde kısaltırım. Bu yazı için de aynı şey oldu ve kendi tasarrufumla yazıtla ilgili bölümü, başka birkaç cümle ile birlikte, ileride türk ırkçılığı ile ilgili kenarda tuttuğum bir yazıda kullanmak niyetiyle kestim. Yazılarımı yolladığım okur/dost grubuna ise her zaman olduğu gibi makalenin tamamını yolladım. Mesele bundan ibarettir. Ayrıca makalelerimin ingilizcesi ertesi gün Hürriyet Daily News gazetesinde yayımlanır. O mecrada yer sıkıntım yok ve yazıtınıza referans yerli yerinde duruyor.

Baki selamlar.

Cengiz Aktar

No comments: